Jeśli nie są Państwo w 100% zadowoleni z produktu CimAlp lub chcielibyście go wymienić na inny rozmiar, kolor lub model, z przyjemnością pomożemy.

Państwa zamówienie zostało przygotowane z należytą starannością i mamy nadzieję, że da ono Państwu pełną satysfakcję. Jeśli nie, każdy przedmiot może zostać zwrócony w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Oczekujemy, że zwracane produkty będą czyste, nienoszone i z dołączonymi metkami. Buty muszą być zwrócone wraz z oryginalnym pudełkiem. Każdy wadliwy produkt, który nie jest w stanie nadającym się do odsprzedaży (tj. używany, wyprany, zabrudzony lub uszkodzony), nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Państwa.

Aby złożyć wniosek o zwrot:

  1. Wejdź na swoje konto klienta i wybierz kategorię Historia zamówień i Szczegóły
  2. Kliknij na SZCZEGÓŁY (w prawej kolumnie)
  3. Wybierz produkt, który chcesz zwrócić
  4. Wskaż, czy chcesz otrzymać produkt zastępczy czy zwrot pieniędzy.
  5. Po zatwierdzeniu zwrotu, w prawej kolumnie znajdziesz opłaconą etykietę zwrotną (trwa to zazwyczaj 10 minut).

Aby zwrócić produkt(y):

  • Wydrukuj etykietę zwrotną
  • Dołącz opłaconą etykietę do paczki i nadaj ją w najbliższym urzędzie pocztowym. Proszę odczekać od 5 do 10 dni, aż przesyłka dotrze do nas i zostanie przetworzona.
  • Po otrzymaniu przesyłki, wymiana zostanie wysłana w ciągu 48 godzin, a zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu max. 10 dni przy użyciu oryginalnej metody płatności (karta kredytowa, Paypal...)

  • Nota Bene: tylko pierwszy zwrot jest bezpłatny. W przypadku drugiego zwrotu, koszty wysyłki ponosi klient (bez przedpłaty).
  • Nota Bene 2: Bezpłatne zwroty są możliwe tylko dla krajów z Unii Europejskiej i obszaru geograficznego Europa; Dla pozostałych klientów prosimy o odesłanie produktów na adres : CIMALP / 30 Route de la Roche / 26320 SAINT MARCEL LES VALENCE / FRANCE w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.