Jeśli nie są Państwo w 100% zadowoleni z produktu CimAlp lub chcielibyście go wymienić na inny rozmiar, kolor lub model, z przyjemnością pomożemy.

Państwa zamówienie zostało przygotowane z należytą starannością i mamy nadzieję, że da ono Państwu pełną satysfakcję. Jeśli nie, każdy przedmiot może zostać zwrócony w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Oczekujemy, że zwracane produkty będą czyste, nienoszone i z dołączonymi metkami. Buty muszą być zwrócone wraz z oryginalnym pudełkiem. Każdy wadliwy produkt, który nie jest w stanie nadającym się do odsprzedaży (tj. używany, wyprany, zabrudzony lub uszkodzony), nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Państwa.

Aby złożyć wniosek o zwrot:

  1. Wejdź na swoje konto klienta i wybierz kategorię Historia zamówień i Szczegóły
  2. Kliknij na SZCZEGÓŁY (w prawej kolumnie)
  3. Wybierz produkt, który chcesz zwrócić
  4. Wskaż, czy chcesz otrzymać produkt zastępczy czy zwrot pieniędzy.
  5. Po zatwierdzeniu zwrotu, w prawej kolumnie znajdziesz opłaconą etykietę zwrotną (trwa to zazwyczaj 10 minut).

Aby zwrócić produkt(y):

  • Wydrukuj etykietę zwrotną
  • Dołącz opłaconą etykietę do paczki i nadaj ją w najbliższym urzędzie pocztowym. Proszę odczekać od 5 do 10 dni, aż przesyłka dotrze do nas i zostanie przetworzona.
  • Po otrzymaniu przesyłki, wymiana zostanie wysłana w ciągu 48 godzin, a zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu max. 10 dni przy użyciu oryginalnej metody płatności (karta kredytowa, Paypal...)

Jeśli wolisz, możesz również odesłać produkt(y) listem poleconym na własny koszt na adres:

CIMALP

30 Rue De La Roche

26320 St Marcel les Valence

Francja