Kontakt z nami

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o zapoznanie się z działem FAQ (Najczęściej zadawane pytania) poniżej, gdzie być może znajdą Państwo odpowiedź, której szukacie! Jeśli nie, nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością pomoże! Proszę użyć tego formularza kontaktowego, aby skontaktować się z Olivierem, naszym menedżerem produktu na Wielką Brytanię, Hiszpanię i Włochy. Gwarantujemy, że odpowiemy na Twój e-mail w ciągu 24 godzin w dni robocze, 48 godzin w weekendy. Możesz również skorzystać z okna czatu dostępnego na stronie głównej w godzinach od 10.00 do 17.00, aby porozmawiać na żywo.

image-contact_1.jpg

CimAlp jest francuską firmą położoną u podnóża Alp od 1964 roku.

CimAlp

30 Rte de la Roche - 26320 Saint Marcel les Valence

FRANCJA

opcjonalne
 

Najczęściej zadawane pytania

INFORMACJE O WYSYŁCE I PŁATNOŚCIACH

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Po zweryfikowaniu płatności, przetwarzanie i wysyłka zamówienia trwa do 24 godzin. Nie dotyczy to weekendów i dni świątecznych. W CimAlp dążymy do tego, aby Państwa zamówienie zostało wysłane tak szybko jak to możliwe. Wszystkie zamówienia są przetwarzane: - w tym samym dniu, jeśli zostały złożone w dzień roboczy przed 9 rano - w następnym dniu roboczym, jeśli zostały złożone w dzień wolny od pracy - w poniedziałek (jeśli nie jest to dzień wolny od pracy), jeśli zostały złożone w weekend.

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe/debetowe (VISA, Mastercard, AMEX) oraz płatności PayPal. Nie akceptujemy czeków osobistych, przekazów pieniężnych, bezpośrednich przelewów bankowych ani płatności za pobraniem.

Mój status zamówienia mówi "anulowane". Co to oznacza?

Jeśli Państwa zamówienie zostało nieoczekiwanie anulowane, istnieje prawdopodobieństwo, że filtr przeciw fraudowy Państwa banku oznaczył je jako nieudane. Jeśli jesteście pewieni, że to nieprawda, prosimy o kontakt ze swoim bankiem.

Czy będę musiał płacić międzynarodowe podatki i cła?

Przy zakupie towarów pochodzących z Francji i wysyłanych do innego kraju Unii Europejskiej nie trzeba płacić cła. Podatek VAT jest wtedy wliczony w cenę towaru, na podstawie francuskiej stawki VAT. Jeśli zamawiają Państwo spoza Unii Europejskiej lub z niektórych określonych obszarów UE (Jersey, Guernsey, Ceuta, Melilla, Wyspy Kanaryjskie...), Państwa zamówienie może podlegać cłom importowym i podatkom, które są pobierane, gdy przesyłka dotrze do Państwa kraju lub terytorium. Wysokość cła zależy od kraju lub terytorium, do którego wysyłane jest zamówienie. Należy skontaktować się z urzędem celnym w celu uzyskania informacji na temat konkretnych kwot i wartości procentowych. W takim przypadku zamówienie zostanie zafakturowane przez CIMALP z pominięciem podatku VAT.

INFORMACJE I ZASTRZEŻENIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Muszę zmienić coś w moim zamówieniu. Jak mogę to zrobić?

W przypadku konieczności zmiany lub anulowania zamówienia, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami pod adresem https://www.cimalp.pl/pl/contact-us Po przetworzeniu zamówienia przez nasz magazyn, nie będziemy w stanie dokonać żadnych zmian.

Jak mogę zwrócić swoje produkty?

Jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupu i chcą zwrócić przedmiot, prosimy o dokonanie zgłoszenia na swoim koncie. Nasz dział obsługi klienta rozpatrzy wniosek o zwrot i wyśle dalsze instrukcje, jeśli zwrot zostanie zatwierdzony. Wszystkie zwroty muszą być w oryginalnym stanie, z nienaruszonym opakowaniem.

Otrzymałem uszkodzone/nieprawidłowe produkty, co powinienem zrobić?

Prosimy o natychmiastowy kontakt na https://www.cimalp.pl/pl/contact-us  po otrzymaniu zamówienia, które jest nieprawidłowe, brakujące, i/lub wadliwe. Prosimy o podanie numeru zamówienia, zdjęć przedmiotu(ów) i wszystkich powiązanych referencji po otrzymaniu przesyłki. Zrobimy co w naszej mocy, aby rozwiązać sprawę tak szybko, jak to możliwe. 

Kiedy otrzymam swój zwrot pieniędzy?

Wszystkie zwroty zostaną zaksięgowane na konto oryginalnej formy płatności. Jeśli płaciliście Państwo kartą kredytową, debetową lub przez PayPal, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwróconego przedmiotu(ów).

Gdzie jest moje zamówienie?

Prosimy o zapoznanie się z e-mailem wysyłanym automatycznie po wysłaniu przesyłki, zawiera on numer przesyłki. Jeśli go nie widać, proszę sprawdzić folder spam. Jeśli nadal nie mogą Państwo go znaleźć, prosimy o kontakt na adres https://www.cimalp.pl/pl/contact-us

GWARANCJA

Czy jest gwarancja na produkt?

CIMALP gwarantuje, że jego produkty są wolne od wszelkich wad produkcyjnych i materiałowych w normalnym użytkowaniu przez dwa lata od daty zakupu. Gwarancja nie obejmuje jednak niewłaściwego lub przypadkowego użycia, normalnego zużycia baterii, przypadkowego uszkodzenia szkła, zadrapań, uszkodzeń paska lub kradzieży. Dowód zakupu jest wymagany w przypadku wszystkich roszczeń gwarancyjnych i zgłoszeń serwisowych, dlatego należy zachować paragon.

PRODUKTY

CIMALP jest firmą posiadającą certyfikat BLUESIGN®, zaangażowaną w pracę z ludźmi, jak również w oddziaływanie wyrobów włókienniczych na ich użytkowników, w myśl odpowiedzialnej i zrównoważonej produkcji. W przypadku pytań dotyczących stosowanych przez nas materiałów, prosimy o kontakt.

POZOSTAŁE INFORMACJE

Skontaktuj się z nami lub znajdź więcej informacji w naszym dziale POMOC  Strefa pomocy